Skön helg!

Vilken underbar helg jag har haft!!
I fredags åkte jag och Hanna till Göteborg efter jobbet, hittade en del fint faktiskt! :)
Nya skor och jeans. :D

I lördags låg jag vid Lövekulle med Jessica o Sanna, sen kom Hanna förbi en stund med hunden! Superskönt... sen åkte jag hem för att göra mig i ordning för grillkväll i Saras trädgård. Blev en del folk, och hade jättetrevligt! Åt kött med diverse tillbehör. :D Mumma!

Igår åkte vi till Näset i Gbg och låg där hela dagen, hur underbart som helst, och nu är brännan tillbaka! Woohoo!

Hanna har hjälp mig att blondera mitt hår idag, hade en utväxt på säkert 2cm, haha. Men nu är jag snygg igen ;P
Ska strax bege mig till jobbet.. tråkigt att jobba en dag som denna!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback