Sol och bad.

Ja, herregud, vilket underbart väder vi har haft denna veckan!
Lite jobbigt att vara på jobbet i 30 graders värme, gå in i de gamlas lägenheter där de sitter och fryser med filtar och duntofflor på sig, där de vägrar ha något fönster/balkongdörr öppet. Shit, alltså. Det är plågsamt!

Fredagen spenderade jag iaf på Lygnared, och det var toppen! Tog första doppet för i år, och det var iskallt, men väl behövligt! :)) På kvällen tog jag det bara lugnt, var rätt seg efter stranden faktiskt....
Igår började jag jobbet 12.30 så det var inte mkt som hanns med då.
Idag hade jag delad tur, så jag har spenderat typ 5 timmar på Playan... det var gött som sjutton alltså. Och jag badade ett antal ggr, lite goare idag än i fredags. :)) Och det märks att man har fått färg, så jag tänkte hoppa i ett kallt (någorlunda iaf) bad nu...

Imorrn blir det jobb igen, sen stranden förhoppningsvis och på tisdag ska jag och ett par kompisar åka till havet! :)
Det var allt för nu. Händer inte jättemkt... jobb, sol och bad :)

P&K

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som en bra kombination: jobb, sol å bad.. Förutom jobbet möjligtvis ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback