TYPISKT!

Så jävla typiskt va!! Jag är sjuk!!
Kände nästan det på mig, lagom till bröllopet och allt. Gooosh!
Jaja, bara att hoppas på att febern håller sig borta och att hostattacker och snor håller sig i schack.
Tog min första (och förhoppningsvis enda för i år) sjukdag igår. Usch, jag drar mig alltid för att ta ut sjukdagar, det är ju så satans dyrt. Så jag har en enkel regel. Har jag feber stannar jag hemma, annars går jag till jobbet.
Tur nog att jag är ledig fre, lör, o sön så det bara blev karensen. Har detta inte gått över efter helgen, så får jag nog söka upp farbror doktorn. David började skrämma upp mig med att de symptomen jag har stämmer bra överens med symptomen för svininfluensan. Ja, men tack för det ja.


En annan jävligt tråkig sak som jag fick reda på igår, är att min lilla mormor har kol. Usch.
Mamma fick tvinga henne till akuten igår, efter att mormors ansikte hade svullnat upp.
Så nu är det vattendrivande tabletter, inhalatorer och massa skit som gäller för hennes del.
Så det här har verkligen gett mig en tankeställare.

Nu ska jag lägga mig i soffan och ta det lugnt.
Tjohej.

Kommentarer
Postat av: imelda

krya på dig gumman, är själv sjuk oxå :( hosta och snor...hehe..

Postat av: Malin

tackarrrrrrrrrrr =)

2009-06-08 @ 15:29:21
URL: http://daemona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback