090303 - babbel

Igår var vi i Göteborg. Var på SmartEyes och beställde nya glasögon.. har ju inte uppdaterat mina på typ 8 år kanske.
Det var änna dags, de har varit med om mycket. Haha!
Sen tog vi en sväng på bokrean på Akademibokhandeln, köpte 4st böcker av Mari Jungstedt. Gillade den som kom i somras, så jag måste ju läsa de andra också!
Sen, såklart, så blev det en sväng på H&M, och jag hittade en skitsnygg skjorta, ett par zebra-randiga leggings och en skiiiiitsnygg skjortklänning! Är sååå nöjd med de köpen!

     

Sen på kvällen när jag kom hem så åkte jag o David och tränade. Känns så gött att ha kommit igång så bra med träningen, och det bästa är nu när jag har slutat röka att jag knappt blir andfådd! Inte alls på samma sätt som förut iaf!! Det är toppen och det sporrar mig otroligt mycket! :D Och igår kunde jag t.o.m. höja ett snäpp med vikterna på de maskiner jag körde! Go Frida! :D

Idag var det då jobb, sen var jag hos min pappas kompis och fixade mitt avgasrör. Det hängde typ på en skör tråd, om man kan säga så i bilsammanhang, men ni fattar vad jag menar ;) Men nu låter den inte längre och den hänger inte på sniskan heller! :D Woohoo!

Fick hem lite beställda kläder från H&M idag också.. (H&M såååklart, jag älskar den affären!!)
3 grejer får jag skicka tillbaka, men resten var ju nice!

     

Woohoo, men nu måste jag nog snart rensa i min garderob IGEN! Var typ ett halvår sen sist tror jag, men nu är det fullt igen! Hehe! Galen i kläder.... jag skulle vilja ha en walk-in-closet! :D

Har varit o tränat ikväll igen, såå gött! Ska träna imorrn efter jobbet och på torsdag ska jag o Hanna gå en introduktion på Sportlife!

Nu ska jag sluta babbla, ta ett bad och sen lägga mig i sängen och läsa... har precis börjat läsa Stieg Larsson-böckerna, en åt gången förstås. ;) Vill läsa ut den, så att jag kan gå och se filmen sen!

Hejråå!


Kommentarer
Postat av: sannie

snygga kläder

Postat av: Mikaela

Oooh, I like your clothes! Jag önskar att jag köpte mer kläder.. Lägger mina pengar på dvd-filmer, saker till hemmet och sådant istället. :/ tråkigt.



Åh! När åker ni till Kreta? :D

2009-03-04 @ 18:40:18
URL: http://peanutbuttercup.blogg.se/
Postat av: Therese

Skjortklänningen var grymt snygg!

2009-03-08 @ 15:22:49
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback