Beauty box funnen!

Ni kommer aldrig tro mig, men nu på morgonen har jag städat!
Helt otroligt för att vara mig. Men jag var tvungen att göra det nu på morgnen, har knappt haft tid i veckan och så jobbar jag nu i helgen. Skönt att få det gjort iaf! Bara badrummet kvar, men det kan jag ta imorrn när jag har den älskade delade turen.

Jag o Hanna var ju på Introduktion på gymmet i torsdags kväll. Var himla bra måste jag säga, fast lite tråkigt att vi ska vara på nedervåningen, finns inte så mycket maskiner där och dessutom brukar det vara mycket folk där. Men jaja, det ska nog gå bra.

Och vet ni? Jag har fått tag på en beauty box! Äntligen! Den är mörkblå och fin, och är från Samsonite. Så nu kanske man kan få lite ordning på sminket som ligger lite överallt och tar upp massa plats! :D

Nää, ska sätta igång med lunchen nu, och sen ta en dusch o sen jobba!
Ha en bra helg allihop!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: OKej! :) Jag ska nog inte göra så mycket, blogga och sånt :)



Vad tycker du om min nya header förresten? :)



Kram

/Linnéa

Postat av: h-f

jag har ju alltid sagt att jag satsar på beach 2012, så varför inte ? (;

2009-03-07 @ 11:29:16
URL: http://ishav.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Åh tack så mkt! :)



Vad händer idag då? :)



Kram

/Linnéa

2009-03-07 @ 11:43:11
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: .jessica

Vad har flugit i dej?Hhaaha städa när man ska sova!

2009-03-07 @ 13:28:28
URL: http://valkyriaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback