HE IS BACK!

Jag är så fantastiskt glad! Läste nyss den ljuva underbara nyheten att Moneybrother is back in business!!
Hans nya platta släpps den 15 april, och redan nu kan man lyssna på första singeln på hans
myspace-sida!!
Och den heter DUGA! Jisses, den är riktigt jäkla bra... nu längtar jag såå jävla mycket till skivsläppet... Lagom till Kreta!
Stackars resekamrater som får stå ut med Moneybrother och mig en heeeeel vecka! Moahahahaha!
Woohooo!
Dessutom spelar han på Stickys den 15 april... nån som vill med?! :)))
Hör av er, så drar vi neeeer! Ohohohoh... :D


Kommentarer
Postat av: .jessica

jag e lite sugen....men får väl se när det närmar sig:)

Postat av: Larsson

NÄÄÄJ Inte moneybrother :O hahahahaha skeet.nämen fan, vi får ju ta med en sprängare som vikan ha på beachen? Har någon av er det tror du? :D

2009-03-20 @ 21:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback