Helgen

I år har jag inte suttit som fastnaglad framför tv'n varje lördag under melodifestivalen.
Jag kollade första veckan och blev grymt besviken, och jag kollade igår, och blev nästan lika besviken igen.
Var är musik-Sverige på väg? Det är ju tur att Sveriges musikutbud inte bara består av sjukt dålig musik! ;P
Och sen måste jag bara säga att jag trodde aldrig att man skulle få se och höra Johan Becker göra Eurodisco! Herregud, det är så dåligt att jag dör... Pinsamt!

Och det kändes lite konstigt att se Darin... han har lixom blivit en man. Men tyvärr är det hemska wailandet fortfarande kvar, så jag antar att det inte är så mycket som förändrats. Fast jag gillar ändå "Breathing your love"... :)

I fredags var vi ju hemma hos min syster och festade lite... sjöng SingStar och hade oss, innan vi bestämde oss för att dra till Kommunalfesten på Hotellet. Hade så grymt kul och träffade massvis med folk.. skitkul!
Tack tjejer!

Och nu kommer det som ni alla har väntat på, bilder på min nya frilla! ;)



Syns inte så jättemycket, men det är kort iaf, och detta var det bästa kortet på mig under kvällen, så ni får stå ut tills vi ses på riktigt istället! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

:O En ny Frida! Men en fin Frida ^^

Postat av: Sara

:O En ny Frida! Men en fin Frida ^^

2009-03-01 @ 19:44:28
URL: http://sarakomsaja.blogg.se/
Postat av: kamilla

Ja, det hade vart revligt! Vart tränar du?

2009-03-03 @ 19:03:20
URL: http://kamilla.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback