Maskerad!

Tjohoo!
Längesen jag skrev nu... varit upptagen med massa, massa. :)
Har bl.a. varit ute på ett par långpromenader, tränat på gymmet, jobbat massa, fikat me Frida, varit på maskeradfest, haft slappedag me syrran, klickat på nya mobilen m.m.

I fredags var vi alltså på maskerad hemms hos Peter o Kajsa, hade jätteroligt, och alla hade ju grym fantasi utom jag!! En var tusenfoting, en annan var man, en annan var byggare Bob, en var flourtant, osv... skitgrymma! Och så kommer jag och är BlondinFrida.. moahahahaha!
Ska lägga in bilder när jag orkar.. ;P
Hade en jätterolig kväll iaf, men blev lite för mycket alkohol, mådde inget bra när jag kom hem på natten.
Och dagen efter sov jag till halv fyra... ooops. Och det var dessutom den varmaste dagen på hela året änsålänge.. Smaaaart!

Ja, och så var det jobbvecka igen, 6 dagarsvecka denna gången!
Såå, blir nog inte så mycket uppdaterande denna veckan heller.. :P

Hejdåå!


Kommentarer
Postat av: Larsson

Jag vill också på maskerad juu :(

2009-03-23 @ 21:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback