Nokia 5800

Idag klickade jag hem en ny telefon från Nokia.
Modellen är 5800 och kan liknas med Apple's Iphone. Typ. :)
Såå, den kommer väl om några dagar!
Ska bli skönt med en ny telefon, min har krånglat så mycket sedan jag tappade i toaletten på hotellet i somras. Hahaha!
Jag är inte så smart alla gånger. :P



Sitter och funderar på om man skulle våga sig på att blondera håret igen. Har ju fått en ful utväxtsrand, och ska jag verkligen bli mörk igen nu när jag gått igenom att tappa håret och tvingats klippa mig bara för att jag ville bli blond?

Dessutom börjar jag trivas ganska bra i detta!
Jag får kanske gå in och fråga Micke...
 Eller så behöver jag ju inte ta den extrema slingblonderingen som jag gjorde sist. ;)
Jag får fundera några dagar till...

Ska nog dra på en film, har tråkigt. :P
Tjoo!


Kommentarer
Postat av: imelda

om du vill blondera utväxten, så börja med slingor tror jag. en kompis till mig gör så, hon tar lite slingor i taget och är nu helblondin..kanske mildare för håret då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback