Svarta eller vita?

Helgjobb på gång.
Vaknade på ganska så bra humör idag, trots att snön låg på marken.
Men nu borde väl våren snart vara på gång?
Tog ut en tant i måndags och satt i solen och hade det gott, och det var uppskattat!

Har läst ut Millenium-triologin nu... och det var lite sorgligt.
Det var nästan så att man drog ut på läsandet trots att man ville läsa hela tiden för att få reda på hur det slutade.
Nästa att läsa blir Mari Jungstedts böcker... köpte hennes böcker på bokrean.. läste en av hennes böcker i somras och tyckte faktiskt att den var riktigt bra. Jag gillar ju kriminalromaner och sådant tjafs. :)

Har hittat ett par skor som jag verkligen vill, vill, vill ha! Ska nog köpa dom tror jag... lite dyra, men va sjutton...
Lite måste man ju få unnan sig.. och de är så snygga.
Blir nog fint att ha på de två bröllopen jag ska på i sommar.. och de är faktiskt perfekta, för jag gillar ju egentligen inte skor med klackar och sånt, och dessa är nästintill klackfria.
Nu är ju bara frågan om man ska ha svarta eller vita?
Vad tycker ni?
Grymt snygga är de iaf!
    
Nä, ska nog gå en sväng på stan nu, innan jobbet börjar.
Ha en bra helg allihop!
P&K

Kommentarer
Postat av: h-f

hahah. men vafan ? jag besparar er det d;

Postat av: kamilla

Hej vännen! Båda va jättefina..men vita e mer sommrigt tycker jag! Men det beror ju helt va du har för kläder till! Hoppas du får en bra helg!

Kram!

2009-03-28 @ 15:07:03
URL: http://kamilla.bloggagratis.se
Postat av: jessica

tycker ju dom svarta;)

2009-03-28 @ 19:03:04
URL: http://valkyriaaa.blogg.se/
Postat av: frida

ingen tvekan dem vita. snyggt till allt som hör till sommaren.lycka till!! kram

2009-03-29 @ 23:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback