Tråkig lördagskväll.

Tjoho.
Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva, men jag bara kände för ett inlägg.
Har sjukt tråkigt, grannen har fest, gapar o tjoar och det blir svårt att sova då. Gosh.
Lite synd om mig, eftersom klockan ringer tiiiiidigt imorrn. :(

Sitter och lyssnar igenom årets Melodifestivalskiva.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Det är en bred stil i år.
Eller egentligen inte. Fast sjukt dåligt iaf.
Inte en enda låt som har fastnat. Det sjuka är att jag har nog börjat gilla Ugglas låt. HAHA!
Kanske för att den är så dålig?
Sen kan jag iofs få skylla på att låtarna låter MYCKET bättre på skiva än vad de gör live.
Hmm, jaja.
Gillar nog Sarah's låt också... och Malena. Ja.. fast det är inga som har satt sig i huvudet än, utan de är bara sköna att lyssna på.

Nä... jag får nog försöka sova ändå, trots grannens tjoande. Suck.
Gonatt.


Kommentarer
Postat av: h-f

Sarah och Ugglas. Det är så det ska vara. Två nice-iga låtar, men två helt olika stilar. Men känslan i båda är fantastiskt sköna. (Jag skäms lite över att gilla "snälla, snälla" men vad gör man ?)Fast jag håller på Sarah i finalen. Kanske dags att dra fram mobilen och rösta på lördag t.o.m ? Tjusig bild på en tjusig brud också för den delen ^^ <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback