Vilken jävla skräll!!

Ojojoj, vilken jävla skräll!
Grattis Malena Ernmann!
Det trodde man ju verkligen inte... men jag är glad då en av mina favoriter vann! :D
Hade dock hoppats på Ugglas, men hon kom ju på en andra plats så! :D



Hanna fixade biljetter till U2 31 juli... yeahj!!!
Ska bli hur ball som helst... :D



Har varit en riktig bokmal de senaste dagarna och läst ut del 1 o 2 ur Stieg Larssons Millenium-triologi.
Ska börja på den 3dje delen innan jag somnar sen. :)
Skitbra böcker, och nu vill jag gå på bio och se "Män som hatar kvinnor"!



Idag har jag och Hanna hämtat ut våra nya glasögon också! Känns braaa! Har inte uppdaterat mina på ett antal år, så det känns gött. Nu kan man äntligen visa sig ute med glasögon igen, och det är skönt att växla mellan linser och glasögon.
Lägger in bild en annan dag! Och tack Hanna för att du hjälpte mig välja båge! ;)

Slänger in Malena och Caroline också.



 



Kommentarer
Postat av: imelda

haha..det är tanken, ska försöka att göra det nu =)

Postat av: imelda

har nu försökt att lägga in lite om valpen, lägenheten och så..

men ska klart försöka mer!

2009-03-15 @ 14:46:47
URL: http://enigmatical.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback