ESC 2009

Nu har hunden åkt hem, men fy sjutton vad mysigt det har varit att ha henne här!
Allra sötast var hon när hon låg i soffan igår kväll... Innan jag gick och lade mig, så lade jag en filt över henne. Och hon har tydligen legat så hela natten! Söötnos!

Här har det laddats upp med chips, godis och cola zero inför ESC 2009.
Jo, jag skulle ju aldrig mer kolla på skiten (har jag sagt ett antal gånger), men va fasen, det är ju tradition! Dessutom har jag slutat att ha förhoppningar. Men lik förbannat så sitter man säkert där i slutändan med förhoppningar långt upp i halsen ändå.
I år har jag dock ingen favorit, hejar nog på Sverige bara för att...

Och ett litet jippi; inatt slapp jag att gå upp mitt i natten och ta värktabletter! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback