Helvetesnatt.

Idag känns det bättre, värker lite grann emellanåt, men natten var fruktansvärd.
Tog 2 starka värktabletter och somnade i soffan, gick in i sovrummet och somnade igen.. vaknade sen mitt i natten och då hade jag så fruktansvärt ont att jag grät.. usch!
Älsklingen hämtade två panodil och lite vatten och ja, det tog en bra stund innan jag lyckades somna.
Vaknade imorse av att de ringde från jobbet, jag hade naturligtvis försovit mig! Inte hört klockan eller nått..
Men det känns iaf som att svullnaden har lagt sig lite. Det är ju bra det. Imorrn ska jag till Borås igen för återbesök.
Det som är synd med de starka värktabletterna är att man får ta max 3 per dygn, jag hade ju behövt ta typ 1-2 var fjärde timma.

Nu håller jag på att tvätta, ska ta och städa lite grann här, det var ett tag sen.
Jag har varit lite slapp de senaste veckorna. :)
Sen ska jag till stan med mamma, ska kika lite på allt möjlligt. :)

Tack för alla söta omtankar. Det betyder mycket :)
P&K

Kommentarer
Postat av: eva.adriansson

Frida,hoppas det går bättre för dig nu.Oftast kan man ta ett par tabl.extra,men dom är så rädda för att folk skall ta för mycket vet du.Forsök spara så du kan ta om vid läggdags,för du sover jo icke om du har ont.Kram EVA

2009-05-14 @ 15:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback