Hemma igen...

Heeej!
Nu är vi hemma igen, kom hem igår morse vid 5tiden... och det var så skönt att krypa ner och krama om min älskling, för jag saknade honom sjukt mkt de sista dagarna. Samtidigt har det varit bra för oss att vara ifrån varandra, och få längta lite!! Men jag tror faktiskt inte att jag vill åka nånstans utan honom igen. :)

Vi har iaf haft det jättebra, varmt o skönt, men jag ångrar att jag inte smörjde in mig med solskyddsfaktor lite mer. Har bränt mig alldeles för mkt, och nu ser det ut som om jag har nån hudsjukdom, för jag flagar sjukt mkt. Ser helt weird ut.

Nån dag när jag orkar ska jag lägga ut lite bilder, det lovar jag!
Men måste bara säga, om ni nån gång åker till Kreta, MÅSTE ni åka till stranden i Elafonissi, det var nog bland det vackraste jag har sett i hela mitt liv. Underbart! Tyvärr blåste det jättemkt när vi var där, sanden piskade oss. Men alltså, åk dit för fasen!

Lägger upp en liten bild...


Resten lägger jag upp en annan dag, eftersom det är dags för mig att hoppa i säng och sova! Jobb imorrn. Hade nästan lite ångest inför att börja jobba idag igen, men det var allt gött att se mina gamlingar igen! :)

Igår var vi ute med Hanna o Johan och åkte ut i Mjörn med deras båt... hur gött som helst. Hittade en klippa vi satte oss på, tände engångsgrillen och grillade korv me bröd :)




Kommentarer
Postat av: Emma

Åh! Underbart! LÄngtar till vår tur!

Vart ligger den där stranden då? Hur kom ni dit?

Postat av: imelda

välkommna hem gumman =) hoppas vi ses snart!

2009-05-04 @ 07:26:45
URL: http://enigmatical.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback