Möhippa.

Skulle egentligen vart på möhippa nu, men fick tacka nej häromdagen, då jag har ont, kände inte för att klä upp mig och svansa runt i Gbg med detta hemska. Hoppas ni har det roligt och att det blir en fin dag för Sofie :)

Var på återbesök i Borås idag också, och det gick bra. Ska fortsätta med antibiotikan och värktabletterna.
Vaknade inatt igen med hemska smärtor, så jag fick gå upp och ta ett par värktabletter.

Såå, idag roar jag mig med att vara hundvakt, och om ett par timmar ska jag o David gå på bio.
Ska se "Änglar och Demoner". Hoppas den är bra. Jag gillade Davincikoden, men den var väl för att jag INTE hade läst boken. Har hört de som läst boken som tyckte filmen var kass.
Får väl se om denna filmen är nått att ha då :)

Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback