Planer.

Nu har det minsann gått några dagar sen sist.
Norge vann ESC, men det vet väl alla vid det här laget :)
Det var iaf inget spännande att titta på det skräpet i år, lite jämnt kunde det väl ha varit åtminstone.
Aja, det var ju en gullig låt iaf...

Igår fyllde min älskling år! Men hela dagen var han borta... han var nämligen i Sthlm och köpte en bil!
En BMW 120d blev det och den är så fin så!
Imorrn blir det lite kalas här, men först ska jag jobba!

Har sluppit ta värktabletter de senaste dagarna och det är ju skönt när det inte gör ont :)
Men fasen va det kliar istället.. haha, får la ta tabletter mot klåda snart!
Å jag bara läääääängtar efter att få tvätta håret!! Har inte tvättat håret på 10 dagar nu, och det är inte najs alls!
Jag kör numera med backslick! Hahaha.

En annan sak som jag är glad över iaf är att jag fick tag på de snygga skorna som jag har gått och suktat efter sen mars! Yeahj! Och dom är snyggare i verkligheten än på bild!!


Sen är jag pissed över en sak... och det är självklart jobbrelaterat.
Jag hade typ blivit lovad att jobba 100% i sommar, och jag frågade på förra APT vi hade om det fortfarande skulle gå att ordna, och det sa dom att det skulle fixas. Men igår hade vi då APT igen, och så sa dom helt plötsligt att det inte gick att ordna. Blev jävligt besviken alltså, jag hade ju änna räknat med de extra pengarna. Jävla skit alltså...
Så nu får jag ragga nått extrajobb nånstans eller så får dom ordna det på nått annat sätt.
Ska snacka med dom på fredag om de jobbar, annars nästa vecka.
Jag kommer inte klara mig annars ekonomiskt sett, om jag inte fått nått extra. Och jag som hade tänkt att de pengarna isf skulle gå till att betala av lite mer på lånet. Crap!

Vi var ju och kollade på en lägenhet i Mölndal i måndags, och den var ju jättefin med altan och grejjer.. jättenice! Men vi pratade igenom det och bestämde oss för att bo kvar i Alingsås nått år till iaf! David ska ju byta jobb nu, så det kanske känns bättre för honom, när han får lite mer att göra och slipper tänka på hur tråkigt det är att pendla :)
Såå, nästa projekt blir då istället att byta ut lite här hemma, typ soffan, sen köpa till lite bokhyllor, vitrinskåp och sånt där. Göra det lite mer hemtrevligt, så att vi kanske kan komma att trivas här ändå. :)

Nu borde jag gå och lägga mig faktiskt.. börjar ju 7 imorrn, men jag är inte trött, jag sov så himla länge idag!
Vi får väl se om jag kan somna eller inte.....
God natt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Gött! Jag vill ha kvar dej här i A-sås!

Postat av: imelda

hej gumman, hoppas det löser sig med jobb för dig sommar. Här är det mycket på gång, men ska bli skönt och vara lite ledig i juli =)

Hoppas vi hinner ses lite under sommaren, Massa Kramar!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-22 @ 14:10:29
URL: http://enigmatical.blogg.se/
Postat av: h-f

jag skiter väl i öltälten på potatisfestivalen d; dessutom så är det underligt att man tänker så i kiruna, eftersom det faktiskt är en musikfestival.. tycker jag.

underligt med potatis också, men inte på samma sätt ändå, tycker jag.. eller ?

2009-05-23 @ 22:58:05
URL: http://ishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback