The truth.

Så länge jag kan minnas har jag haft utstående öron, ni kanske inte har tänkt på det, men det har jag.
Och när jag gick i småskolan fick jag höra det...
Men mina föräldrar ville inte göra nått av det, utan ville vänta tills jag var tillräckligt gammal att bestämma själv hur jag ville göra med det. Jag har skämts så mkt för det, gått med diverse huvudbonader såsom kepsar, mössor... rädd för vad folk skulle säga... Jag har lidit fruktansvärt mkt av det.

När jag var 13 år (1998) var jag på mitt första läkarbesök. Doktorn tittade och så var det såklart fotografering.
Tiden gick och gick och gick.
Februari 2006 gjorde jag min första operation, och när stygnen togs var jag riktigt nöjd.
Men efter ett tag så upptäckte jag att det gick tillbaka, alltså, det blev typ som det var innan operationen...
Januari 2007 var det återbesök och jag sa att jag var missnöjd med föregående operation, och ville göra om det.
Så, igår blev det äntligen dags för operation igen. 11 år från första besöket!...
Allt gick bra, men igår trodde jag att jag höll på att gå under. Var extremt trött, hungrig (hade knappt ätit på ett dygn) och mådde illa pga hungern. Sen hjälpte inte värktabletterna och det var inte roligt när bedövningen släppte.
Har sovit typ 4 timmar i natt, har fått ligga på rygg hela natten (jag kan absolut inte sova på rygg)...
Imorse ringde jag och sa att jag hade ont, att värktabletterna inte hjälpte alls o att det typ pulserar... så de tyckte att jag skulle åka dit, så det har jag gjort. De kollade lite grann, men tyckte att det såg bra ut änsålänge, det hade ju inte ens gått ett dygn... så jag fick starkare värktabletter och antibiotika.
Så, den 25e maj ska stygnen tas, och ni fattar nog inte hur mkt jag längtar efter den dagen...  :)

Såå, nu vet ni iaf hur det ligger till och ni behöver inte vara oroliga längre :)
Jag mår bra! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Heeeeelt galet sjukt att du tvingats vänta sååå länge på detta!..som verkar vara en ganska lätt operation eller?!?!



Hoppas du blir nöjd! Är du glad så är jag glad!

Men du är alltid fin Frida - med eller utan öron ;)



KRAM!

Postat av: kamilla

Va skönt att det inte va nått allvarligt! Jag var jätteorolig för dig..såg massa hemska saker framför mig!



Oj..att det ska ta sååå många år..riktigt dåligt måste jag säga! Men skönt att det e gjort nu! Härligt å höra att du e nöjd!



Hoppas det onda går över snart!

Kram på dig!

2009-05-13 @ 19:10:53
URL: http://kamilla.bloggagratis.se
Postat av: frida

lilla frida finns det som är värre men klart är man inte nöjd med en sak på sig själv vill man så klart ändra på det.Hoppas det blir fint och du blir nöjd.Kan säga jag har aldrig sett det ens.men man känner ju det själv såklart.Du är fin som du är kom ihåg det!!

2009-05-13 @ 21:08:20
Postat av: eva adriansson

Hej Frida...Har aldrig tänkt på att dina öron är lite utstående...Stakkars dig.Det blir säkert bättre när du har fått pc.Ta en extra värktablett till natten så du får sova.Ring mig gärna om jag kan vära till hjälp.Kram Eva

2009-05-13 @ 21:35:02
Postat av: h-f

jag är glad när du är glad <3

2009-05-14 @ 09:49:02
URL: http://ishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback