Tvättberg.

Helloo!
Nu har man anpassat sig lite till vardagen igen och ja, vad ska man säga, både på gott och ont kanske.
Har fortfarande inte kommit in i alla vardagsrutiner än, men det kommer!

Har jobbat varje dag sen jag kom hem, men idag är jag ledig. Jag roar mig med att tvätta ett ton kläder (tänk vad mycket tvätt det kan bli på ett par veckor) och jag har väl tänkt att diska lite granna också.
Ska snart ta en dusch och sen ska jag åka och leka med Hanna! Vet inte vad vi ska hitta på, men det brukar lösa sig. :) Sen vid 16 åker jag ner mot Gbg och hämtar upp älsklingen och så ska vi gå på visning! Spännande!
Mer info om det kommer.... ;)

Igår tog jag beslutet att sluta med kolhydraterna igen. Jag skulle ta på mig ett par jeans häromdagen och jag kom i dom, men kunde knappt inte stänga. Och när jag köpte dom för några månader sen så satt de lite löst. Nä, fy sjutton, då fick jag lite dåligt samvete. Så nu ska jag allt gå ner några kilon! Jag har bestämt mig för att hänga på Hanna ut på joggingturer så småningom, men vi lyckas inte hitta gemensam tid till detta.
Dessutom vill man ju se snygg ut till det kommande bröllopet om exakt en månad!
Ska kika in på Bianco idag för att se om de snygga skorna har kommit in än... och klänning väntar jag med till sista veckan innan, så att den sitter som en smäck!

Nä, ska väl sätta fart här.. men vi hörs vettni! ;)
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback