Underbart!

Kan inte med ord beskriva hur skönt det var att äntligen få tvätta håret igår!! Haha, ja, jag vet, det var ett jävla tjöt, men gå ni själva med otvättat hår ett par veckor så får ni se ;) Hahaha!

Igår var alltså en härlig dag på flera sätt!
Mötte upp mina kompisar, vi lade oss vid gräsbadet, men vi låg bara där ett par timmar, sen frös vi av vinden.
Jag åkte med hem till Jessica och satt på hennes balkong nån timme innan det var dags för mig att åka till Borås!
Brummade BMW dit, fasen va den är skön att köra!! :D Och farthållare, finns det nått bättre eller?? Det är nog det enda jag saknar på min bil! :D

Idag har jag jobbat extra, kort dag, till kvart över ett bara. Sen mötte jag upp Hanna och vi drog till Hjortgården och sprang korta rundan, men det gick faktiskt bra trots att det var ett par veckor sen sist och trots att jag har rökt sjukt mkt senaste veckan. :S
Ska springa imorrn också, får hoppas att regnet håller sig borta bara!
Efter joggingen så åkte jag till Boråshälsan för att kolla upp "såret" på armen efter TBC-sprutan jag fick i februari! Det har inte riktigt velat läka som jag vill. Det är fortfarande en "stor" sårskorpa, och det gör lite ont att ligga på den armen. Men hon sa att den läkte fint och att det såg normalt ut. Så, får la hoppas på att den försvinner snart.
Åkte sen hem och duschade och åkte till stan för att träffa Emma och lille Alex. Gick runt lite i Storken och satte oss för att fika en stund. Men Alex hade bara spring i benen, så vi gick till lekrummet som finns där och så fick han busa av sig lite där. Vilken söt unge alltså... men jag har kommit på nu att jag verkligen inte är redo för barn än! Hahaha, vilket jäkla ansvar! Shit, jag som har så kort stubin och nada tålamod! Men vem vet, det ändrar sig kanske när man väl sitter där med barn.
Sen fick min mamma fint besök av MIG! Jag snyltade lite mat, griskorv (som jag tyckte att hon sa, men det var visst grillkorv) och makaroner. :)) hahaha.

Snart börjar Hell's Kitchen och jag tänkte vara extra redig idag och sätta mig på motionscykeln medans jag tittar på det!
Det var allt för idag!
Tata!


Kommentarer
Postat av: Larsson

haha griskorv!! pig-sausage

2009-05-27 @ 19:07:31
Postat av: Emma

Haha! Vem fan är redo för barn?

HAHA! Skämt åsido! Min lille skrutt! Allt tur att jag har han, så jag får chansen att växa upp lite ;)



Griskorv kicks ass!

Postat av: imelda

duktig du är som tränar gumman. Själv gräver jag ut nära mölndal en arkeologisk plats. och efter dag 1 märkte jag hur jävla otränad man är ibland. fick massa träningsvärk! haha

2009-05-29 @ 07:34:34
URL: http://enigmatical.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback