Första slutfotograferingen.

Här sitter jag och bloggar, när jag istället borde göra färdigt mitt arbete som ska redovisas imorgon.
Varför är det så mycket "roligare" att typ surfa runt, städa, diska, vika tvätt eller whatever när man har läxa som måste göras? gaah. Ta mig i kragen, någon!

Hade slutfotografering idag. Den första av några stycken. Gick helt okej tycker jag, har inte sett bilderna än, så... lite nervöst att höra vad lärarna tycker. Usch.. jag gillar inte att bli bedömd. Dessutom är jag nog mer självkritisk än vad jag borde vara, men det är väl både på gott och ont kanske.
Är hyffsat nöjd med dagen iaf... och TRÖTT.

Så, nu borde jag göra färdigt arbetet och sen traska iväg och lägga mig i sängen.
Jobb + skola imorrn då. Yeah.

Bajs.


Kommentarer
Postat av: imelda

lycka till gumman med redovisningen!!

Kram

Postat av: Maria

Hej



Vet att jag är lite sent ute eftersom denna video har med i morgon kväll (lördag) att göra men tycker du ska kolla den. Jag tycker den är mysig och musiken passar till videon. Videon finns på youtube och jag har bifogat länken till videon på URL :) Titta / lyssna och njut :)

2009-11-06 @ 16:15:58
URL: http://www.youtube.com/watch?v=BrTyOxD5y_c

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback