Drömmar.

Drömde väldigt konstigt inatt...
Drömde att jag träffade en kompis som jag hade träffat i Thailand för några år sen, här i Sverige. Fast det var inte i Sverige, för vi köpte billiga cigaretter och billig sprit, haha! Men iaf, så jävla weirdo. Och kompisen hälsade till min pappa, men min pappa har aldrig varit i Thailand... Hmm, jaja.
Jo, just det, och så umgicks alla från mitt ex's kompisgäng med mig och David, och DET om något var jäkligt weird. Nästan lite läskigt.
Drömmar är mysko. Drömmer mycket konstigt nuförtiden.

Härom morgonen vaknade jag med ett leende på läpparna, för jag hade nämligen drömt att jag var gravid, och alla blev så himla glada när vi berättade det, och jag hade en helt underbar graviditet. Såå, jag vaknade med ett leende och var jättelycklig. Och så tittar man ut och ser... SNÖ.
Då försvann allt. :P

Btw, så börjar jag jobba idag igen efter åtta dagars ledighet, och jag har verkligen ångest. Jag vill inte jobba, aldrig mer.
Iaf inte på det där jävla stället.
Ångest.


Kommentarer
Postat av: Nina

Haha kul kontrast från graviditet till snö...haha förstår att den braiga känslan försvann!:) När e du klar make-up-artist då? ska du öppna eget då kanske? Inte kul när man inte trivs på sin arbetsplats...gjorde inte jag heller för ett tag sen (i vintras), och så började jag plugga matte och bara jobbade helger, och då hann jag sakna jobbet:) nu älskar jag mitt jobb!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback