Sugar.

Sitter här med världens sockerkick som gör att jag inte kan gå och sova som jag borde gjort för längesen egentligen.
Jag har fått sjukt sug efter wienerbröd, detta otäckt goda bakverk.
Så istället får jag sitta här och lyssna musik och hoppas att jag blir trött nog att sova, och det är snart det.

Imorrn ska jag till verkstan och lämna in bilen innan jobbet. Fick tittat under bilen häromdagen och det visade sig att avgasröret gått mitt itu. Inte konstigt att det låter som om man åker runt i en traktor.
Så härliga 1800 riksdaler blir jag av med, är det inte härligt så säg.
Nä, om man skulle ta och göra sig av med den där skrotbilen och vara utan bil... fast jag får väl vänta med det till skolan är klar åtminstone. Det är bara dyrt att ha bil.. och så får jag väl vara lite miljömedveten. Hrrrmmm.

Ja, och jobbkvällen klarade jag av också. Rätt skönt ändå. Hade ju lite ångest innan jag åkte dit.. men jo, det var roligt att se mina gamla tanter och gubbar. Att se hur dom skiner upp när dom ser mig, då gör man väl ändå ett väldigt bra jobb, inte sant? Sånt är uppskattande och det är väl det enda i detta yrke.
Den dagen jag slutar kommer vara sorglig, för hursomhelst så kommer jag faktiskt att sakna dom!

Nä, alldeles för mkt babbel. Jag borde sova, och det NU!
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: kamilla

Tack..känner mig lite piggare idag! Trist me bilen..så tråkiga pengar! Måste ses snart! Kramar!

2009-10-23 @ 09:06:04
Postat av: h-f

visst är det härligt att veta att man nog trots allt gör ett bra jobb, för varför skulle de annars bli så glada när man kommer ? (:

Postat av: imelda

är i landskrona fr.o.m den 29okt tills den 1nov.

när ska du ha slutfotograferingen? kommer nog hem under eftermiddag..kan vara reserv på kvällen kanske?

2009-10-23 @ 16:59:53
Postat av: h-f

ja, förhoppningsvis de med ! (:

2009-10-28 @ 18:27:14
URL: http://ishav.blogg.se/
Postat av: h-f

jajjemen (; tre söta ^^ Hade ludde här på kvällsbesök ^^

2009-11-01 @ 12:15:42
URL: http://ishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback