Domän och grejjer!

Skolan gick bra idag! Sminkade Martin (Hannas kompis) och det blev så bra så, läraren sa "Kanon!".. :))
Sen hade vi ett avstämningsprov på det vi har lärt oss hittills, vet inte hur det gick, men det kändes bra och jag skrev på alla frågor. Som sagt så kändes det bra! :)
På vägen hem höll jag på att köra på en grävling, så jag provade bromsarna på BMW:n, och dom funkade bra :) Och sen när jag var på väg till Maxi så blev jag stannad för första gången av polisen, körkortskontroll och nykterhetskontroll och det gick ju bra det med. Men varför blir man alltid nervös så fort man ser en polis (och nu var det inte EN polis, utan FEM poliser)? Jag kände hur svettig jag blev i ansiktet, hahaha. :)

Har bokat biljett till Oslo idag också, och fixat domänadress. Great! :D
Nu ska jag lägga mig och läsa vidare på 3dje boken om Edward och Bella. <3

God natt!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ååååh, jag har gått och blivit kär i twilightböckerna! :) Så bra är dom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback