Dör av trötthet

Åh fy fan vad trött jag är!
Helt sjukt... Somnade inte förrän 03 inatt och ändå gick jag och lade mig nån gång vid halv tolv.
Jobbat 7-13.30 idag, sen var det utbildning i samlingssalen, men jag höll på att somna, så jag gick därifrån!
Får skippa skolan idag, jag kommer inte kunna koncentrera mig så det känns det menlöst att åka dit. Dessutom var det "bara" repetition idag, men ändå. Och tänk om jag somnar vid ratten på väg hem...? Näe, det vill jag inte riskera, för SÅ trött är jag!

Nu måste jag hålla mig vaken till iaf 19-20.. får la storstäda lägenheten, så sover jag gött sen :)
Har ju lite disk att diska upp, och så ska man ju ha mat och sånt där. Så det blir nog bra! :)
God natt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Sleepy tuut! (sömntuta) ;)

Postat av: Malin

Jaaa jag såg det i fredags!! måste seeeee

2009-09-13 @ 18:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback