Gästabudet och Syrrans B-day!

Herregud, vad längesen det var jag bloggade!
Skärpning på mig, that is!
Senaste tiden har det inte hänt så mycket mer än jobb, skola och fest! Ocvanligt för att vara mig med fest varje helg, men skoj är det! :)

Syrran fyllde ju år i början av september och det firade vi med att gå på Gästabudet. Var inte meingen att jag skulle med ut till tältet, men fick tag på en fribiljett som syrrans kompis ville bli av med, så det var ju jäkligt schysst av henne! :) Så tältet blev det och jag hade skitkul där. Men sen kände jag att det var dags att gå hemn... men på hemvägen gick jag ju förbi hotellet, så jag gick dit för att kolla läget. Hade ju sån tur där också att det var halva priset om man hade en tältbiljett, så 50 spänn betalade jag! Hittade ett par kompisar där inne som jag hängde med resten av kvällen, jag var kvar tills det stängde! Haha! Nu kan jag iaf inte klaga på att jag inte har vart ute och dansat sen februari längre ;)
Här kommer bilder från Gästabudet:
         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback