Förlåt...

Fasen, vad jag uppdaterar dåligt, förlåt kära läsare! Känner inte att jag har så mycket ork till att skriva, och inget vettigt att skriva heller för den delen! Men jag lovar att jag ska försöka bättra mig, vill ju inte tappa mina trogna 20 läsare :)

Nåväl... hmm, då ska vi se vad jag ska skriva om...
Jo, det blev ju inget Norge... blev så himla besviken! Läraren sa i onsdags på lektionen att de hade ringt och avbokat de två kommande helger dvs förra helgen och kommande helg, pga att det var barntema och vi hade väl inget där att göra då eller så, men det borde dom väl vetat om lite tidigare. Vi två som skulle åkt hade ju bokat bussbiljett redan... Så det var till att avboka bussbiljetten och ville man ha pengarna tillbaka så kostade det 75kr (?), say what?! Så jag tog ett tillgodokvitto som jag kan utnyttja när jag åker i slutet av november istället.
Jaaaaja.

Skolan går framåt den också, har börjat med modellering nu, så är det nån som har en stor, bred näsa och vill ha den smalare för en kväll, hör av er ;) Haha!
Har, som jag skrev förra veckan, fixat en domän och nu ska jag få hjälp av en kompis pojkvän att fixa ordning hemsidan! :)

Helgen som var så var jag ledig, men fy vilka sena kvällar det blev. I fredags jobbade jag till 21.15, sen åkte jag hem till mamma och satt o tjötade med henne en timme eller nått, o sen åkte jag till Hanna som var hos sin kompis på fest, var med där en stund och fick sjunga SingStar helt nykter, jisses!!! Det var jobbigt kan jag lova!! Sen precis när jag hade satt mig i bilen och skulle åka hem, så ringer min syster från Göteborg och frågar om jag kan åka ner och hämta henne. Ja visst, brummade ner dit.. sen blev det lite tjafs och grejjer, så jag var inte hemma förrän 03.30. Gääääsp.
I lördags sov jag länge, slappade i soffan, sen åkte jag med David ner till hans kompis i Gbg och så kikade vi på film, käkade pizza och godis.. muuums! Och vi åkte väl inte hem förrän 03.30 eller så.. usch, jag måste sluta med dessa sena nätter när jag är ledig... det är skitjobbigt att vända tillbaka sen! Iaf nu, när jag både jobbar och går i skolan! Blir jäkligt långa dagar, och det blir lite jobbigt att köra hem på kvällen sen... man vill ju inte köra av vägen! Jaja, det löser sig :)

Just det ja, var ju i Borås i fredags också, och shoppade upp lönen! ;) Handlade lite smått och gott, ska försöka ta kort och visa nån dag, men nu orkar jag inte.. haha! Och så har jag fått hem paket från H&M också, me liiiike. Blev lite baslinnen och t-shirts, har alldeles för lite sånt i min garderob! Men nu så.. :)

Idag har jag semester, så jag har sovit länge (fan också!), skrivit veckorapport som ska in imorgon, storhandlat för 1500kr och nu ska jag snart äta lite innan det är dags att åka till skolan igen!
Hööörs!


Kommentarer
Postat av: Emma

Sweet! Me like ya blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback