Some pics.

Hej hopp!
Fredagskväll.. jag har jobbat extra. Segt, men behöver pengarna! Det lönar sig lite grann iaf. :)
Veckan har gått fort, jobbat och gått i skolan i stort sett! Skolan går bra och framåt!
Nu börjar man lära sig hur, vad och varför man gör vissa grejer, och det är ju alltid bra! ;)
I måndags fick jag med mig Jehona som modell, och jag blev väldigt nöjd med resultatet. Och i onsdags så ställde Hanna upp och jag är väldigt nöjd med de resultaten också!! Sorry för de usla bilderna, glömde min kamera hemma så fick ta med mobilen!







Och jag fick hem mina visitkort igår, ÄNTLIGEN!!! Fick avin redan i tisdags, skulle hämtas på Ica Maxi, men efter 3 dagar utan att de fanns där, så fick de ringa och kolla upp vart de hade tagit vägen... de fanns visst på Tobakshörnan! Smaaaart att ni inte gjorde rätt med avin!!!
Iaf så är de sjukt snygga, mina visitkort... Så nu ska jag dela ut till alla jag känner!!




Och jag är lite kluven faktiskt, har funderat på detta hela veckan....
Ska jag vara blond ett tag till eller ska jag återgå till det mörka?
Jag har varit sjukt sugen på mörkt hår denna veckan och varit jättenära på att färga igen... men så trivs jag ju så bra i det blonda.... och allt jag har gått igenom för att få det blondt!!!
Hmm, jaa... vi får se. Jag får säkert ett ryck här i helgen... ;)

Imorrn fyller ju Syster Yster år, så det blir kalas på e.m. och så blir det lite partaj på kvällen... de ska till Gästabudet som är i stan.. men jag har inte råd att följa med till tältet, men jag ska vara med på förfesten iaf.. det blir säkert skoj! :D

Tänkte slappa i soffan en stund nu, så att jag är någorlunda pigg imorrn! I helgen har jag lite läxa att fixa till måndag också, så det får jag roa mig med på söndag!

Ha en bra helg! Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Skitsnygga visitkort! Ta me en bunt till mej ;)



Haha, ja ajg förstår varför du tvekar över att lämna ditt liv som blond - efter ALLT du gått igenom ;) Haha!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback