Återkomst?

Kände helt plötsligt för ett inlägg.

Jag vet inte om jag är lite bitter idag... idag skulle varit min sista jobbdag på åtminstone 6 månader.. men det blev lixom inte så.
Istället ligger jag nu i vår nya, fina, mysiga bostadsrätt i centrala Alingsås.
Det är inte alls så att jag inte trivs med livet, för det gör jag, men på söndag kunde vårt nya liv ha startat, och klart man inte glömmer det med en fingerknäpp.

Istället sitter jag och letar resor som en tok, helst så billigt som möjligt, men pengarna tryter. Vi behöver köpa mycket nytt till vårt nya, mysiga hem. Vi behöver, eller skulle iaf vilja, tapetsera om. Och bygga en nice garderob med skjutdörrar i spegelglas... men det kommer så småningom.

Men helst av allt, just nu, så skulle jag vilja åka iväg med min käresta på en lång semester. Jag har inte haft semester på ett år nu, och jag behöver det, so badly. Och VI behöver lite tid för varandra, med varandra. Det hade varit underbart.

Nåväl, nu ska jag sluta tjata.

Men jag mår för övrigt väldigt bra, o jag trivs med livet. Väldigt mycket! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

blev det inget malta?!

Postat av: Emma

Härligt! Me like återkomst!

Förstår att det känns lite vemodigt att va hemma fortfarande, men se det positiva: 2 bebisar väntar ju på att få komma ut å träffa dej ;)

2010-05-02 @ 16:40:35
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/
Postat av: imelda

grattis till hemmet gumman! allting blir nog bättre till sommaren..lite ledighet osv ;)

Kram!!

2010-05-04 @ 20:26:26
URL: http://enigmatical.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback