Jobbsnack

Sitter på jobbet, just nu är det väldigt lugnt.
Men snart börjas det larmas igen och så är ju lunch snart.
Känner mig lite irriterad idag, hoppas resten av jobbdagen går fort, men det brukar rulla på fram till klockan två iaf. Är lite ovan med långa dagar (7-16), jag slutar ju oftast vid halv två om jag jobbar. Så eftermiddagsrutinerna är la sådär. Men det går bra ändå :) Timman mellan 15-16 brukar vara rätt så seg, men nu hänger dom så mycket på larmet vid den tiden, så det brukar gå fort det också.
Jobbsnack, finns det nått värre? ;P

Ikväll ska jag och älsklingen gå på bio igen, ikväll blir det "Snabba Cash"!
Har läst boken, så det ska bli skoj... kommer dock inte ihåg så jättemkt från boken, det var nog nått år sen jag läste den. Men Joel Kinnaman är ju en trevlig prick att titta på :) Nä, men jag tror att filmen är bra faktiskt.
Hoppas man inte blir så besviken som man blev med Millenium-filmerna.

Nu ska vi jobba lite här tror jag! :)
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback