Kort om 2009

Här kommer en liten lista om 2009.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hmm, jag krockade ;P

 2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer du ha några nya för nästa år?
Nyårslöften håller man aldrig ändå.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, ett par stycken.

 4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, ingen nära. Men några dödsfall på jobbet som var lite jobbiga.

 5. Vilka länder besökte du?
Grekland, Danmark och Norge

 6. Är det något du saknat i år som du vill ha nästa år?
Mer resor! Mer pengar! Mer av allt! :)

 7. Vilket datum från i år kommer du alltid minnas, och varför?
Många datum att minnas, men här är några: 31 juli - U2 på Ullevi, 29 augusti - 4 år med älsklingen, 16 dec - klar med utbildningen!

 8. Vad var din största framgång?
Att jag tog mig igenom 19 tuffa veckor på Makeupstudion

9. Största misstaget?
Misstag och misstag, jag borde kämpat ÄNNU mer i skolan.
Annars var det väl när jag blekte sönder håret och fick klippa av allt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkylningar mest.

 11. Bästa köpet?
Konsertbiljett till U2 och Kreta-resan.

 12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, kläder och återigen kläder.

 13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Oj, svår fråga. Finns så otroligt mycket som har gjort mig glad under året som gått.

 14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om detta år?
Dance with somebody - Mando Diao, Magnificent - U2, When love takes over - David Guetta feat. Kelly Rowland, I know you want me - Pitbull m.fl.

 15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Oj, toppar och dalar säger jag bara!

 17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Slappat.

 18. Hur tillbringar du jul?
Julafton tillbringades på jobbet, sen med Davids familj och på juldagen med min familj.

 19. Hur många one night stands?
Haha, none.

 20. Favoritprogram på TV?
Paradise Hotel, Hell's Kitchen.

 21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata är ett starkt ord. Ogillar många, det gör jag.

 22. Bästa boken du läste i år?
Millenium-böckerna och Twilight-böckerna.

 23. Största musikaliska upptäckten?
Oj, den var svår den också... Alldeles för svår för att svara på...

 24. Något du önskade dig och fick?
Massvis med kärlek.

 25. Något du önskade dig men inte fick?
Haha, säkerligen.

 26. Årets bästa film?
Twilight.

 27. Vad gjorde du på din födelsedag ?
Jobbade, och fikade med tårta.

 28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Säkert, men jag är nöjd som det är :)

 29. Hur skulle du beskriva din stil i år?
Mycket färger. Min stil är att vara mig själv :)

 30. Vad fick dig att må bra?
All kärlek.

 31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hmm.... Moneybrother... yummie!

 32. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
Noll koll.

 33. Vem saknade du?
Några stycken. Ingen nämnd, ingen glömd.

 34. De bästa nya människorna du träffade?
Oj... det är väl de vänner som man har börjat umgås mer med, lärt känna på riktigt så att säga.

 35. En värdefull läxa du lärt dig i år?
Man får ingenting gratis.

 36. Citera en sångtext som summerar ditt år.

"Genom hålet i mitt hjärta, kommer räddningen till slut"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback