Mitt år 2009

Januari
*Bokade resa till Kreta
*Tatuering på ryggen påbörjades
*Mycket jobb, som vanligt ;)

Februari
*23 år gammal och tar hål i öronen :)
*Inflyttningsfest hos Johan o Hanna på Rådmansvägen.
*Tatuering blev nästan färdig.
*Tankar om makeupartist började snurra i mitt huvud.
*Blev blondin i håret, tappade håret på kuppen.
*26/2 var jag på antagningsintervju på Makeupstudion och kom in! :)
*Kommunalfest på Hotellet.

Mars
*Slutade tydligen röka?
*Beställde nya glojärn.
*Tatueraren var dum i huvudet och struntade i mig, så då struntade jag i honom.
*Hanna fixade U2-biljetter åt oss :D
*Fick inbjudan till Kamilla o Johans bröllop (!), jag var i chock! :)
*Fick ny mobiltelefon, Nokia 5800.
*Läste ut Millenium-triologin under denna månad.

April
*Moneybrother släppte ny platta och våren var räddad! :)
*Kreta-resan med Syster, Emelie o Sandra!

Maj
*Kom hem från Kreta 1 maj och invigde grillsäsongen med korv o bröd ute på Mjörn.
*Fick för mig att börja ge mig ut och springa.
*Mina stackars öron opererades igen
*Beyonce i Scandinavium!
*Älsklingen fyllde år och firade födelsedagen med att köpa sig en ny bil! :)

Juni
*Härligt väder, spenderade mycket tid ute, grillade, badade och solade :)
*Sofie och Daniel gifte sig!
*3 veckor som sjukling.
*Potatisfestivalen = LANGOS!
*Modell för en dag i Göteborg med Emma och Bella.
*Jag fyllde 24 år.
*Borås Djurpark med älsk!
*Mormor åkte in på sjukhus! :(
*R.I.P. MJ 1958-2009

Juli
*Annelie och Daniel gifte sig!
*Karaokekväll med Sofie och hennes kompisar i Gbg.
*Tjejkväll med Frida och Kamilla :)
*Kamillas möhippa!
*U2 på Ullevi... magnificent.

Augusti
*Liseberg med älsklingen!
*Resan mot makeupartist började...
*Minisemester i Hamburgsund.
*Kamilla och Johan gifte sig!
*Twilightböckerna tar plats i mitt liv.
*4 år med älskling!

September
*Syrrans B-day och party på Gästabudet!
*Sexparty hemma hos Evelyn!
*Karaokeparty hemma hos mig!
*Mycket jobb och skola!

Oktober
*Hanna fyllde år.
*Kent släppte nytt! :D
*Jag och Hanna tog oss en hemma-spa-kväll! Välbehövligt!
*Jobb och skola.

November
*Slutfotografering
*Blev mer och mer sugen på att färga håret, och det gjorde jag! Redhead, oh yes.
*Krockade med cyklist. Bilen fick åka till verkstan.
*MYCKET SKOLA
*Praktik Oslo-Fredrikshamn

December
*Partaj med Evelyn!
*Brorsan fyllde 40, fick i present att köra Ferrari till våren :)
*Förkyld!
*Skolan avslutades! Herregud, var tog hösten vägen?!
*Snön kom, julen kom och nyåret kom.
*Party på juldagen!

Tyvärr orkar jag inte lägga in bilder, hoppas ni klarar er ändå! :)



Kommentarer
Postat av: Diana

Heej! Hur var din nyårsafton?

Hoppas att du får en trevlig fortsättning på det nya året!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback