Smider planer.

Jag tror och hoppas på att 2010 kommer bli ett jävligt bra år!
Här hemma smids det planer, men vad tänker jag inte berätta.
Och nej, det har inget med barn eller bröllop att göra! ;)

Jobbar 3 kvällar i rad nu, lite segt faktiskt.
Men jag behöver de extra pengarna, då 2 av kvällarna är extra.

Igår hämtade jag evelyn på flygplatsen. Hon har varit i Skottland med sin man och firat nyår. Mannen jobbar där, så han blev kvar en vecka till. När vi kommer hem till hennes place, så upptäcker vi att hon inte har fått med sig sina hemnycklar, och eftersom klockan var nästan tolv, så ville vi inte väcka hyresvärden där, så hon fick krasha på vår soffa.
Väl hemma så möttes jag av Davids obehagliga nyheter, och det blev en orolig natt. Och stackars Evelyn fick väl inte så mycket sömn på vår obekväma heller, så vi sov ända till halv elva.
Körde hem henne, och hyresvärden var snäll och lämnade ut extranyckeln, så nu är hon hemma igen :)

Nu ska jag fixa lite mat... sen dags att jobba igen!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hoppas också på att 2010 kommer att bli ett bra år :)



Vad det ä är för planer som smids så hoppas jag även att de blir bra :)



Ta hand om dig



Kramar

2010-01-06 @ 10:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback