Holidayplans.

För första sommaren ever ska jag ha lite semester, fast det är iofs snart, slutet av maj/början av juni..
Älskling har semester då, och så frågade jag om vi inte skulle ta o hitta på nått, dra iväg nånstans eller så, så vi bestämde att vi ska bila ner i Europa. Bara åka dit vi känner för dagen typ...
Så 28 maj åker vi och är hemma 10-11 dagar senare. :)
Ska bli underbart att komma iväg, och bara vi två!
Så lite semester blir det iaf för mig i år, arbetsnarkoman som man är ;)

Vi börjar komma i ordning så smått nu.
Var på IKEA i helgen o köpte ny byrå, lampor, skåp, köksbord+stolar och beställde soffa!
Bordet skruvades ihop på lördagen o på söndagen så skulle vi skruva ihop byrån, men det fattas en enda skruv som typ hela byråhelvetet hänger på. Så måste få tummen ur o ringa IKEA imorrn så att dom kan skicka den! Jag vill ha i ordning mina kläder NU! Bor för tillfället i kartonger o resväska med kläderna!

I söndags fyllde min älskade pappa år, så det firade vi på Musses med god mat!
Träffade en av mina vårdtagare där, tänk att man aldrig kan få vara ifrån jobbet ;P

Denna veckan blir det gött med jobb, igår var det 14-21, idag 10-21, imorrn 7-13.30+16-21.15 o torsdag 7-21, sen skulle jag varit ledig i helgen egentligen, men det var en som ville byta helg med mig så jag gick med på det och så slipper jag ta 2 semesterdagar den helgen vi åker neråt i Europa! :)
Kompromisser är nästan alltid bra! :)

Nu ska jag gå å sova, ska plocka ur min älskade diskmaskin först bara!
Diskmaskin, hur fan har man klarat sig utan det förut? Ska aldrig mer vara utan diskmaskin alltså!!

Puss o godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för idag! Trevligt som vanligt!



Haha, kvinna! Förstår inte heller hur du kan ha levt utan Guds gåva till hushållet, diskmaskin!

Postat av: imelda

jo,datorn funkar bra. =) Den är snabb och gick bra att sätta ihop vissa delar. dock kan jag inget om sånt,men robin blev glad =) Förresten, i sommar får vi verkligen ta och ses!! Förlåt att jag inte hunnit under denna termin, sista uppsatsen är inget roligt. Känns som man inte har ett liv ibland. hehe

Vi hörs!! Kram gumman

2010-05-13 @ 10:40:20
URL: http://enigmatical.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback